Add your photos

Pole Namiotowe Róża Wiatrów

3.5 Good
    Poland >
  1. at the seaside 150

Show phone
Only for logged in users

Add to favorite0 Add to visited0

Google Maps Navigation

Camping Róża Wiatrów nr.66

Kompleks Wypoczynkowy „Róża Wiatrów” w swojej bogatej ofercie noclegowej zadbał również o turystów mobilnych, ceniących sobie swobodę i niezależność. Z myślą o nich przygotowaliśmy pole namiotowe nad morzem na ogrodzonym i zacienionym terenie, w odległości ok. 250 m od plaży. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych gości obiekt jest dozorowany i w całości oświetlony. Na naszym polu znajduje się łącznie około 150 miejsc pod ustawienie namiotów, przyczep i samochodów campingowych.

General information:

Ratings:
Guest not logged in
10 years ago

Najgorsze pole namiotowe, na którym do tej pory byliśmy! Nie zwracają uwagi ludziom, którzy robią co chcą na polu namiotowym (imprezy alkoholowe wraz z głośną muzyką do 3 rano). Jakieś 4 dni pod rząd nie mogliśmy się wyspać. W ciągu dnia również grała muzyka nieznanego nam gatunku. Ochroniarz był bardziej zajęty rozwieszaniem kartek. Poza tym brak dostępu do aneksu kuchennego i zwykłego gniazdka gdzie można podgrzać wodę w czajniku (wręcz zostaliśmy nastraszeni karą w wysokości 1000zł za używanie gniazdka w toaletach). Ogólnie totalna klapa, wynieśliśmy się jak najszybciej.